Jak
zaczynaliśmy

Początki naszej firmy sięgają 2002 roku, a inspiracją do rozpoczęcia działalności był niezwykle szybki wzrost zapotrzebowania rynku na artykuły reklamowe, gadżety promocyjne i biznesowe upominki. Odpowiedź na tę potrzebę przyszła z Dalekiego Wschodu, nie zawsze trafnie zaspokajając oczekiwania europejskiego odbiorcy. To zrodziło pytanie: Czy można podobną produkcję uruchomić w Polsce? Czy da się utrzymać koszty na opłacalnym poziomie? Czy można konkurować jakością, rzetelnością, elastycznością reakcji na zapotrzebowanie klienta? I wreszcie: czy da się zarobić wytwarzając breloki reklamowe?

Po kilkunastu latach odpowiadamy: to jest możliwe.

Proces

Nowoczesność i innowacyjność to słowa najlepiej charakteryzujące nasz proces produkcji. Zaawansowane rozwiązania w obszarze komunikacji, projektowania i wytwarzania pozwalają nam w sposób kompleksowy sprostać oczekiwaniom klienta.

Nasze zaplecze technologiczne pozwala realizować zarówno mini produkcje, jak i wielkie przedsięwzięcia liczone nawet w setkach tysięcy sztuk.

Od kilkunastu lat ustawicznie modernizujemy park maszynowy, aby spełniał wymagania dotyczące precyzji, jakości, oszczędności i ochrony środowiska.

Na bieżąco projektujemy i w znacznym stopniu sami wytwarzamy maszyny, dzięki którym wprowadzany na rynek wciąż nowe rodzaje gadżetów marketingowych.

Najnowsze oprogramowanie poprawia możliwości projektowania produktów i zarządzania produkcją, a nad przebiegiem całego procesu czuwają systemy CRM i ERP.

Prowadzimy stałe badania nad zachowaniem i obróbką soft PCV, co czyni nas liderem innowacji w tym obszarze.

Uznanie rynku i rosnące zapotrzebowanie na nasze produkty stały się motorem napędowym technologicznego rozwoju, który dzisiaj jest dla nas powodem do dumy, a dla naszych klientów gwarancją satysfakcji.

Zespół

Stworzenie spersonalizowanego gadżetu marketingowego to złożony i wieloetapowy proces, którego dopracowanie zajęło nam wiele czasu i wysiłku.

Dzisiaj zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów dokłada wszelkich starań, aby usatysfakcjonować klienta.

Pracę zaczynają handlowcy, ustalając z klientem ogólne ramy oraz koszty projektu. Następnie graficy przygotowują wizualizację produktu oraz wirtualny model potrzebny później do produkcji. Jeżeli klient sobie życzy przygotowujemy prototyp gadżetu. Pracują nad tym prooferzy, których dodatkowym zadaniem jest zadbanie, aby kolory na breloku były identyczne z kolorami logotypu klienta. Po zaakceptowaniu projektu rusza produkcja. Jej przebieg jest naszą tajemnicą. Możemy jedynie napisać, że składa się ona z 7 kolejnych etapów nad którymi czuwają solidni i kompetentni pracownicy.

Profesjonalizm, zaangażowanie i dobra atmosfera w pracy są gwarancją sprawnej współpracy z klientami i bezproblemowego przebiegu produkcji.

W sprzyjających okolicznościach proces od pierwszego kontaktu z nami do dostarczenia klientowi paczki z gotowymi brelokami może trwać 2 dni robocze. Przez ten czas projekt wędruje przez 11 kolejnych stanowisk. Tak pracuje naprawdę wzorowo zgrany zespół!

Jakość

Jakość jest naszą wizytówką i jednym z czynników nadających sens naszej działalności.

Najwyższą jakość produktów zapewniają:

najlepsze materiały
ciągle udoskonalana technologia
precyzja szczegółów
kolory z pełnej palety Pantone
organizacja pracy – systemy zarządzania CRM i ERP

Fundusze UE

W latach 2012-2016 nasza firma realizowała projekt dywersyfikacji produkcji poprzez automatyzację procesu mikroiniekcji, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.

Projekt był jednym z milowych kroków w naszej historii. Pozwolił nam na znaczące przyspieszenie technologiczne. Udało nam się opracować nowe, bardziej precyzyjne maszyny oraz usprawnić organizację pracy. Wprowadzone innowacje przyczyniły się znacząco do podniesienia jakości produktów. Najważniejszą korzyścią jednak okazało się otworzenie nowej drogi w pracach badawczo rozwojowych, co pozwala nam na rozwijanie wciąż nowocześniejszych metod pracy, i wyznaczyło kierunki rozwoju technologicznego na nadchodzącą przyszłość.